2012-08-22

Missa INTE Burleskapader nästa helg!!!



Tänk att ett år kan gå så fort... Förra året när jag uppträdde på Burleskapader hade jag bloggträff och mina fatshionistas skrikandes i publiken. Yeah! I år uppträder jag på minglet på fredagen på Södra Bar (kl 19-21) tillsammans med Rasmus Wurm OCH arrangörerna Lily DeLuxe & Evy Maroon. Det innebär att jag kommer kunna njuta (och fota) till fullo av den tredje Burleskapaderfestivalen på lördagen när Sveriges burleskelit (Blackbird Burlesque Cabaret, Miss Diamond, Ivoncita, Kandi von Kane, Lady Francesca, Ruby Luscious, Swedish Siren, Yvette Les Fesses och så klart Lily DeLuxe & Evy Maroon) står på scen! Det ska bli extra roligt att se The Royal Roses Burlesque Troupe där Adoria Amoria ingår!

Du kan läsa mer om festivalen här.       Du köper dina biljetter här.        See you there!



1 kommentar:

  1. Det är ju typiskt att man bor så jävla ocentralt! Men jag ser fram emot bilderna!

    SvaraRadera