2012-08-03

Men nu till nåt alldeles alldeles underbart

Mitt mellan käftsmällarna bjöd min Angel Helene ut mig till Nåttarö (pendel till Nynäs och färja i en halvtimme) där hon och familjen hyrt en stuga! Jag avlastade mannen med rösten (vissa människor har en röst som kan hypnotisera en och få en att bara vilja lyssna ;-) Å ljuva skärgårdsliv! Tror bilderna visar sitt tydliga språk hur alldeles alldeles underbart det kan vara att slappa i en avskild vik! Och hur snuskig humor jag har som uppskattade att få bo i stugan som hette "Sköten" ;-) Och att Helene sa saker som att vi måste hitta bästa "liggastället" ;-)

 



Bilden ovan är numera en av mina favvobilder ever. Vi ser hur lyckliga vi är av att få bada, sola, vila, njuta, skratta. Tack för jag fick komma Helene. Vi gör väl om det nästa år? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar