2012-08-03

Hot lips

Jag gillar min mun. Och inte bara för att jag fått smeknamnet "Hot Lips" en gång ;-) Jag har kommit på att på sista tiden har jag fått extra många komplimanger för mina läppar. Fylligheten är ju av naturen. Men glansen kommer ju från en tub. Av en slump provade jag Kicks eget märke på läppglans. "KICKS High Shine Lip Gloss". Och är fast! Man får shine. Men utan att det blir så där kladdigt och konstigt. Det ser däremot kyssvänligt ut... och är det ;-)

Produktinformation (jag tjänar inget på att promota produkten, jag bara gillart!)
KICKS High Shine Lip Gloss är ett vårdande och fuktgivande läppglans som ger en glänsande finish. Glosset innehåller jojobaolja som gör läpparna mjuka och smidiga och håller i timmar. Glosset har en fräsch doft med inslag av söta björnbär och vanilj.
Volym: 15 ml
Pris: 79 kr (el just nu kan du köpa 2 st för 139 kr)

Mina favvofärger; Falsterbo dress (den glittriga i mitten) & Cocktail in NYC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar