2012-07-01

Me n my stalker...

Jag skrev ju tidigare ett inlägg (här) att jag hade en stalker som skrev i Fancy Fatshiongruppen att hon sett mig flera gånger... men aldrig vågat hälsa ;-) Hon har tydligen läst min blogg i flera år. Typ sen snarten. Stort! Nu har vi setts, Tove och jag. Och picknickat. Och hängt i min soffa. Hon har till och med fått prova min Las Vegas gown!


Slutsats; jag är som jag skriver... men lägenheten hade tydligen mindre prylar än hon trott ;-) Så här kommer ett bevis på att jag har ganska mycket vita väggar... också ;-)
Lägg till bildtext

Nån som är  nyfiken på att se nåt annat hemma hos mig hojta till ;-)

2 kommentarer:

  1. Katja från Etuna numera Luleå2012-07-03 16:41

    Jag trodde också att du hade massa prylar hemma, en helt vit vägg, omg. :) Jag skulle gärna se allt, så ett blogginlägg hemma hos vore skoj.

    Jättekramen

    SvaraRadera
  2. Haha, jag kanske ta lite mer bilder. Eller kanske filma? Hm... måste bara dubbelkolla städningen ;-)

    SvaraRadera