2012-07-20

Hösten på HM+

Charlotte och Bettie har bloggat om HM+. Jag blev kääääär i svarta pricktröjan för jag älskar ju den jag köpte av Amanda på klädbytet. Men... tyvärr. Den var inte "perfekt" på mig. Den var snygg över bysten. Men armarna blev för tighta. Väldigt konstigt att de var så tighta över handlederna. Och XL blev för tight över magen. 2XL blev för lång och bylsig. Buhu! Men bra för ekonomin. Passade på att bli en dalmatin också. Snygg. Men nja... inte riktigt jag. Och blombandet från Divided glev av huvudet och var lite väl extremt... men blev fint på bild. Tror det kan bli fab på nån med långt och mycket hår. 

2 kommentarer:

  1. Alltså den där prickeprick-klänningen är SÅ JÄVLA JAG. Måste köpa den, pronto!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja den känns mer som du än som jag!

    SvaraRadera