2012-07-20

Grattis Annica (afroditeskrypin)!

Luftballongshalsbandet vill gärna flyga hem till dig Annica. Men då behöver jag din snigelpostadress. Inboxa mig på fancy.
Annicas kommentar om vad man helst vill läsa här på bloggen löd; "Jag har bara varit en följare ett kort tag. Ju mer jag läser. Desto mer förstår jag mig själv. Så för Guds skull. Ändra ingenting!!!! ;-) Jag har förändrats massor de senaste månaderna. Från att vara en jeanstjej i för stora bylsiga kläder, äger jag i dag FEM (5) KLÄNNINGAR!!!!! Jag ber inte längre om ursäkt för att jag har stor mage, för att jag andas, för att jag finns till. Och jag erkänner mer än gärna att du, din blogg och fancy har varit en stor hjälp i denna förvandling. Så fortsätt gärna så som du gjort.
Kram från Annica"

2 kommentarer:

  1. Men tack!!! Vad glad jag blir! Ska bara grilla en flankstek så återkommer jag med adress. Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Men tack!!! Vad glad jag blir! Ska bara grilla en flankstek så återkommer jag med adress. Kram!!!

    SvaraRadera