2012-06-26

Happy Pancake?


 bild lånad från ETSY
Nä jag blir inte alls en glad pannkaka av att hänga på datingsidan Happy Pancake. Tvärtom! Jag känner mig bara fel. Visst är det smickrande med komplimanger och insikten om att många killar gillar kurviga tjejer. Men jag är så less på folk som spelar seriösa för att sedan visa sin rätta sida... Liggandes! Jag har inget emot att ligga (hell no!). Jag har inget emot folk som står för att de bara vill ligga. Men jag gillar inte spel och lögner. Varför låtsas vara ute efter något som man inte vill ha? Varför hålla barn hemliga? Varför gå på date, låtsas vilja ses igen när verkligheten visar sig vara någon annan? Det blir ju bara större pannkaka av den smeten i slutändan!
Been there. Done that. Tycker mig se igenom det. Eller?!?
Men hur gör man när man vill att ensamhet ska bli tvåsamhet? Jag vill också ha någon att dela vardagen med. Midsommarhelgen fick mig att känna mig älskad och priviligerad att ha så många fantastiska människor i min närhet.Vänner för livet. Men det fick ju mig att längta efter att vara någon speciell nära när man umgicks med så fina par (tex vissa som sover sammanflätade).
Men jag vet inte hur jag ska träffa någon.
Någon?

Honom!

5 kommentarer:

  1. Hm,dessvärre så har jag (inte personligen men via en vän har varit medlem på div sajter)upplevt att många där (killar , o säkert tjejer med) är ute mer efter det sexuella, o flera har redan fast sällskap i botten. (vlket kommer fram efter en stund).Många sk players.
    Det som stör mig mest är att skulle jag behöva sätta ut en annons så litar jag inte på de som svarar. Jag menar, man kan ju få till det mesta med ord, att "prata sig till" att man är SÅÅÅ förälskad o vill allt, o allt är så bra.

    Sedan så är det ju nästa sak, "gillar mulliga tjejer" - kan det stå.Sedan vad de nu menar med det, DET är en stor tolkningsfråga...

    Stor kram.

    SvaraRadera
  2. I och med att jag är lika ärlig på HP som jag är i blogg och irl så kan det inte komma som en överraskning att jag är mullig som i stor/tjock. Sen visar jag ju inte direkt upp hur jag ser ut utan kläder. Men de borde ju kunna räkna ut det. Haha. Fast jag har hört skräckhistorier om killar som itne kan stå för att de gillar större tjejer. Men det känns mer som yngre? I hope. Och nej, man börjar inse att inte alla är lika raka och ärliga som en själv. SUUUUUUUUCK!!!

    SvaraRadera
  3. Har gått på flera såna där nitar, tror tyvärr att det är få som är seriösa på nätet. (Eller IRL för den delen, var finns guldkornen?) Men jag har kommit på att nästa gång jag råkar på någon som verkar ok, så ska jag tamejfan inte gå hela vägen förrän jag ser att han är intresserad på riktigt! Planerar att vänta ut den här potentiella drömprinsen tills jag nästan storknar, och om han är kvar efter det, så kanske han inte sticker sen heller.. ;P

    SvaraRadera
  4. Been there, done that och nu får de komma till mig om de vill mig något.
    Jag är också less på killar som visar sig vara såååå ömsinta, kärleksfulla för att sen vara as när man visar känslor tillbaka.
    Eller tackar för sig så fort man kommer på dem att de spelar ett spel utan att förklara sig.
    Så, nu är jag singel tills prinser springer förbi och visar motsatsen till att alla killar är mytomaner.

    SvaraRadera
  5. Åh been there asså ba woow, dom bara ljuger en upp i ansiktet, har fru å barn, vigselringen i plånboken en gång, upptäckte de efter ligget då han duschade lämna den framme. Hur kan man liksom. Näe asså nu blire duschstycket framöver, drömprinsarna finns inte på dejtingsiter iallafall.

    SvaraRadera