2012-06-06

Grandmas Tease'l Tassel


Efter liggläge i flera dagar blev det ståläge när jag hjälpte Birdsen. Vem vill missa show på anrika Astoria? Och få låna en riktig korsett? Not me!
En Viola Lahger korsett. Korsettmakerskan herself är söt som socker!
Önskar jag kunde skriva att jag, Lady Francescca och Jolie Etoile är snyggaste trion i stan...
Men tror vi räknas in som den galnaste ;-)
Men vi försökte spela normala i alla fall... Vi skrämde inte bort folk iaf ;-)
Lokalen var galet snyggt pimpad!
Sneakpeak på vackra rekvisitan!
Största håret och största personligheten den kvällen stod Grandma för ;-)
 Svårt att få bra bilder med ajfånen så fokus låg på att filma. Pepper va smoking!

Fåglarna var så fina onstage och off!
Jag och Björn va stiliga!

Jag och mina secondhand ladies Madame Bijoux och Fröken Pralin!
 Magisk kväll!
Tack för fantastisk show!!

Filmer kommer snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar