2012-05-28

Stolt över Sthlmturochretur!!!


Jag blir så stolt så stolt. Numera bloggar Original-Fancy aka Åsa Amelia. Hallelujah! Underbart att någon såg hennes storhet. Det jag beundrar allra mest är att Åsa faktiskt SKRIVER. Hon skriver texter. Varje dag. Till och från jobbet hjärngympar hon och kläcker ur sig vitsigheter som jag önskar att jag skrivit. Hon är en slags trollkarl med ord. Underfundig. Rolig. Allvarlig. Vägen till poängen är alltid intressant att följa. Och det är så spännande att jag får följa med på hennes resa. Och om hon är en trollkarl, intar jag rollen som spåkvinna och siar ett boksläpp redan nästa år... Jag står först i boksigneringskön och säger med tindrande ögon "Kan du skriva Till Fääääääncy"?!?

Undrar du vad jag snackar om? Läs Åsa Johanssons blogg sthlmturochretur här.




PS: Hade det inte varit för Åsa och våra "fancy fridays" på jobbet hade jag aldrig fått mitt smeknamn som lett till både burlesk och grupp!

2 kommentarer:

  1. Älskar hennes blogg! Har följt henne en bra stund , kul att hon är på Amelia nu. :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul att nån såg hennes storhet och bad henne blogga där.

    SvaraRadera