2012-05-25

Lindex pressvisning

Igår var jag med om nåt STORT. Jag fick följa med som Chubby Chic's +1 FATshionista. När Charlotte kontaktade Lindex gällande deras plussizekollektion slutade det med att hon blev inbjuden till deras pressvisning inför hösten. Hon fixade en inbjudan till mig med!
 Det var visning på utvalda delar av höstens alla avdelningar. Lindex Generous hängde på en ställning. Och jag vågar ta ställning och säga att jag blev glatt överraskad av Lindex... igen! Har en känsla av att båda vinröda stickade tröjan och svarta klänningen med fuskskinnskant kommer flytta hem till mig i höst...
Så tänk vinrött, svart, vitt, senapsgult, genomskinligt, oversize, glittrigt paljettigt och med fuskläderdetaljer och breda resårer om ni vill va "inne" i höst! Vanliga avdelningen hade också flera godbitar som vi större tjejer säkert kan klämma in oss i. Har en känsla av att kjolarna kommer gå åt asap! För att inte tala om svarta tröjan med genomskinliga detaljer. Vi döpte den till "Amanda-tröjan" ;-)
Jag blev sugen på flera av accessoarerna... Typ nästan alla ;-)
 Cred till Lindex för fint ordnad tillställning, fina kläder, fina blommor, goda snittar och trevlig personal. Tusen tack för att vi fick komma!