2012-05-29

Idag gillar jag...

Det är mycket jag inte är helt tillfreds med i mitt liv just nu. Men jag jobbar på saken. Försöker se inåt. Lyssna på min inre röst. Då är det överraskande att inse att man har ganska snygga ben. Är så van att se dem i svarta leggings att jag glömt bort hur de ser ut! Eller så är de skorna. Magiska vinnarskorna (bara provade än så länge för jag vågar inte riskera skavskor innan London). Och så lite magisk ajfånappretusch på det! LIKE!
Och jag upptäckte benen när jag skulle kolla om jag såg gravid ut i gravidlinnet från HM (är det nåt hang up jag har så är det magen). Men tror kanske mest man tänker byst i så fall och det funkar. Så länge jag inte får massa fula solmärken på axlarna. Linnen att ha till svart kort kjol står helt klart på min londonshoppinglista!

2 kommentarer:

  1. Du ser inte gravid ut! Är avundsjuk på dina ben. :D

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! Jag tror jag behåller toppen. Och benen. De är lite svåra att reklamera :-)

    SvaraRadera