2012-05-18

Fancy beröm

Om man känner sig lite nere å vill bli på gott hummör igen så går man in på Fancy Fatshion...å tjattar/knallar-runt bland alla fina kläder å alla trevliga tjejer.
Speciellt Super-Tack till alla admin-ladysarna för att Ni orkar Dra-runt hela "baletten"
Ni gör ett kanonjobb.
Fancy Fatshion har blivit en viktig "funktion" i tjej-samhället :-) Utan Fancy Fatshion skulle inte heller facebook vara lika intressant...jag kan inte ens tänka tanken, att inte vara med i Fancy Fatshion.
Kramen från mig till Er admin-tjejer å alla övriga underbara säljare och köpare :-))))
//Helena ♥



då helena ändå skriver om denna fina sida vill jag passa på att berömma med... det är så skönt att se alla fina outfits o ibland bara sitta o läsa på sidan. det gör mej glad. o jag har fått höra så ofta att man som mullig "inte får" klä sej tajt eller si o så o tyvärr måste jag säga fastnade mkt av det man hörde... men har nu köpt många fina plagg härifrån. o skiter i det. vill jag gå i tajt så gör jag det. köpte 2st tubkjolar fr gina tricots hemsida som sitter taaaajt tack vare en dagens outfit jag såg - den svarta med vita prickar. känner mej såå fiiin i dom. så är så glad att denna sida finns. att mulligt är något som är en bra form det med. =)) TACK TJEJER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar