2012-05-01

Dagen efter...

När jag fikade med Ninna i veckan (åh vad jag älskar min blogg och min grupp som gjort att jag träffar tvillingar irl!) erkände hon att när hon ska träffa mig så känner hon att hon typ måste "piffa" sig lite extra. Jag ba "Va? När du ska träffa MIG? Jag är ju mysbyxornas drottning nr 1 och fula frisyrernas mästare"!
Dagen efter burleskloppisen gick jag ut och handlade så här. Orkade inte kamma eller tvätta håret så jag satte dit hårspännen. Silver. Insane! Oh yeah, fancy indeed.

Så Ninna nästa gång du känner nån slags "prestation" av att umgås med mig... think about this! ;-) Jag är som alla andra... om inte värre!

2 kommentarer:

  1. hahahaha. Så otroligt skönt befriande. Själv har jag starka funderingar på att faktiskt duscha idag......Sug på den liksom ^^

    SvaraRadera
  2. Hahaha :-) Small steps...

    SvaraRadera