2012-05-21

40-års kalajs

Tänk vart man kan hamna för att man sålt kläder till folk. Två år efter garderobstömning och Vegasresan så hamnar man på Lisas 40årsfest! Hon hade på sig en fancy fatshionklänning dagen till ära!
Alla dessa fancytastiska tjejer har jag lärt känna tack vare min garderobstömning och att man fått hänga med på massa skoj. Pretty. Darn. Amazing!
Jag och Lisa fyller dessutom år på samma dag. Men danna dag var hennes och allt var så fint ordnat. Även vädret ;-)
Om ni undrar varför jag blev mätt. PROPPMÄTT!!!
Vid midnatt rullade langosvagnen fram. Frickin langos som man inte ätit sedan Vattenfestivalen. Jag beställde en nr 7. Menyn hade 6 olika ;-)

Fattar inte hur vi orkade dansa. Men det gjorde vi. Speciellt Annsan ;-)
Magnus den förste kavlade upp ärmarna på småtimmarna och agerade Tom Cruise.

Och jag gav mig själv ett löfte att väldigt sällan festa utanför tullarna om jag inte kollat upp hur/när jag kan komma hem. Som tur var hade jag ju fint sällsis av Annsan och Linda.

Hemma 4. Mycket nöjd över festen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar