2012-04-22

SalongK vecka 5 - pressvisningar och träskor

Händelserik vecka. Fick chans att gå på pressvisningar vilket är ett kul sätt att få nys om höstens trender och nya skönhetsprodukter (eller äta chokladfontän till frukost), men också en chans att "nätverka" så jag som redaktionsassistent har lättare att fixa tävlingar mm. Och apråpå tävlingar. Ett av ställena hade lotteri bland besökarna. JAG VANN ETT PAR TRÄSKOR (typ de röda). Och innan Alex hann bli avis kollade de hennes lott och hon hade också vunnit.

Annars fick jag en ny dator så nu jävlars kan jag va mitt vanliga speedy gonzales när jag skriver! Vi hade glasstest på kontoret och "Berry White" från Ben & Jerry's vann smaktestet! Jag testade ett nytt serum och blev allergisk. Och Alex var nog allergisk mot min vitlöksdoft efter besöket på Bröderna Ohlsson!

PS: Petter på kontoret trodde att jag var 25!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar