2012-04-02

Och jag provar att sno Gwyneths!

Nja, "being preppy" är nog inte riktigt jag. Jag vill så gärna passa i kavaj. VILLVILLVILL!!! Men jag gör det inte. Jag känner mig "tantig". Men... ett STORT plus till Lindex som tagit in kavajen i storlek XL så att vi fatshionistas kan klä oss a la Gwyneth Paltrow style! Jag kunde ju till och med knäppa den! Och den var bekväm! Men lite för dyr (399 kr).


FRÅGA? Förut fick jag rabattkuponger hemskickade med snigelposten hela tiden från Lindex. Det får jag typ aldrig nu. Bojkottar Lindex mig, eller är det så för alla?

3 kommentarer:

  1. Jag får dem via mejl nu, ibland med snigelposten.

    SvaraRadera
  2. Gwyneth Paltrow är USA:s svar på Grynet Molvig.

    SvaraRadera
  3. Haha, du är för rolig Magnus!

    Kickan, via mail??? Måste kolla upp?!

    SvaraRadera