2012-04-12

Not a happy pancake!!!

"ådlern spelar ingen roll gumman , har haft kvinnor som är äldre dig har erfaranhet avdet annars hade jag väl inte skrivit till dig , vill ha knull med dig öven en gladpåsk :)".

 
Klick. Klick.
Remind me varför jag gett mig in i nätdejtinggträsket... igen?!?
Det var faktiskt inte alla ekivoka mails (typ frågor om jag gillar analsex i andra mailet) som fick mig att lägga ner nätet för typ två år sen.
Det var snarare alla bortkastade timmar av väääääntan.
Inte väntan på mail.
Utan väntan på karlar! 
Jag har tappat räkningen (på riktigt) på hur många killar som skitit i att dyka upp på en date med mig!
Antiklimax deluxe!
Jag hatar att känna mig som en idiot. Lurad! 
Att jag inte förstod att det bara var tomma ord och bullshit jag fick höra. 
Och jag hatar waste of nyrakade ben
Jag hade inte tänkt ligga på första dejten. Faktiskt! Inte om jag vill ha nåt seriöst.
Men tänk om en hand letat sig in innanför mina leggings? Vill ju vara lika mjuk som mitt smoothtalking ;-)
Den här gången var det a blast from the past som gjorde entré. "Mr Mindfuck". Killen som liksom redan legat med min hjärna! Dejten som aldrig blev av då skulle bli det nu. Allt verkar lovande. Fika. Ska bara jobba klart. Hör av mig snart. Håll ut!
Håll ut?!?
Hur länge då?!?
Jag fikade själv.
Insåg att jag än en gång blivit blåst!
För flera dagar senare och han har fortfarande inte hört av sig och gett en ursäkt/godtagbar förklaring. 
Fan! Här bygger man upp en sexuell aptit! 
Och just nu är jag jävligt hungrig på hångel... och lite naket!



PS: Igår ville en kille veta mitt höftmått. Orka!!!

6 kommentarer:

  1. Puhh.. vad säger man! =)

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt. Varför gör dom så, det är så sjukt.

    SvaraRadera
  3. Som kille har jag extremt svårt att se varför man skulle skita i att dyka upp på en avtalad dejt, när man nu äntligen, efter tiotals mejl, fått svar från nån och det dessutom visat sig att hon verkar vettig!? Och vill träffas!

    SvaraRadera
  4. I know. Men det knasiga är ju att man kan ju få förhinder. Det köper jag. men varför hör man inte av sig och talar om det. Eller ber om ursäkt efteråt? Antar man inte räknas om man inte setts irl?

    SvaraRadera
  5. Amen vad fan?!

    SvaraRadera
  6. hahaha, så jävla roligt inlägg! xD sååå sant! :D

    jag träffade min pöjk över nätet! han skrev till mig och han verkade inte ett dugg intressant, men artig som jag är svarade jag på hans återkommande mejl. dessutom höll jag på att smsa och ringa med en annan pojk som var tusen gånger snyggare, vi pratade om att träffas vilken dag som helst typ. En kväll fick jag ett mejl från min nuvarande pojkvän om jag inte kunde ringa och väcka honom dagen efter, vilket jag gärna kunde eftersom jag hade vänt på dygnet och ptja, det fanns inte så många att "prata" med klockan 6 på morgonen, so why not. Det var vårat första samtal och sedan dess har det pirrat i magen på mig! Det är över 4 år sedan detta hände och jag är så glad över att han fortsatte med sina mejl! haha
    den andra killen ringde jag och berättade att jag hade "träffat en annan" och att jag inte var en sån som gav falska förhoppningar och pratade med flera samtidigt på det sättet. han blev sjuuuukt pissed.. för något år sedan kontaktade han mig på fejjan och skrev att han hade ett underbart sexliv med en äldre kvinna från stockholm. haha! i guess i was the one that got away för honom..
    men vad ville jag ha sagt med det här då? there is someone outthere för dig också och han kommer att dyka upp på er dejt! :)

    SvaraRadera