2012-04-25

Klädbytarsäljardagen den 22:a

Oh boy! Jag är fortfarande trött efter söndagens klädbytarsäljardag! Så mycket snygga kläder. Och så mycket snygga härliga tjejer (fatshionistas) på samma plats! Jag och Jenny började dagen med en fancy Hello Kitty breakfast. Posade så mina glasögon immade igen. Och åtgärdade läppstiftsituationen. Nu kör vi!!!
Fina Michaela som ordnade lokalen. Första mötet irl mellan mig och Admin-Helen. Och så jag och Admin-Charlotte. Otippat matchade dagen till ära. Bill & Bull?

Fröken Pralin kom med stor packning. Klädställning OCH praliner!

Helt perfekt att Michaela fixat att vi fick vara i en liten teaterlokal!
Mina finaste vänner. Cola från Elin (kall burk men gulligt peppande meddelande). Jag och Thina. Och första irl-mötet mellan mina bff; Teresie och Jessica (Fröken Pralin & Nugget).
KAP! Både kläderna och tjejerna!!! Det är en sån häftig känsla att TACK VARE MIG så kan folk byta ut sina garderober till en billikgare penning. Och får dessutom chans att bredda sin vänskapskrets med andra modeintresserade större tjejer. STORT!
 Paus och posering!
Bunnynistas? Önskar jag kunnat ha den så den fått följa med hem!

Snyggingar!!!
foto lånat av Charlotte
 Så roligt att träffa gamla och nya fina bekantingar!
foto lånat av Charlotte
 Dagens avslutades med snabbmiddag på centralen med Thina och Charlotte!
Samtidigt som vi huserade i Stockholm City var det klädbyte i Skåne. MEGAHÄFTIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar