2012-04-26

Fancytorsdag med fancy friends!

Det här är nog den av veckans outfits som folk har gillat mest! Klänningen ingick i ett byte med Ida och kostade 30 kr! Halsbandet inkl frakt 60 kr från Cecilia (och jag fick en bonus också ;-) Tror den här outfiten kommer ha kul i vår... och sommar!

Träffade fina Ninna (som jag höll första klädbytardejten med). Vi matchade fikan med våra outfits. Vi byter grejjer med varann och glömmer alltid något (vi ligger en porslinskatt och en krossad tomatburk back!). Jag bekände att dagens frisyr fick mig att känna mig lite "lesbisk" (inget ramaskri nu för det är inget illa menat och något jag hittat på själv för ingen av mina lesbiska kompisar ser ut så i håret ;-) På vägen hem med tunnelbanan fick jag värsta komplimangen om just frisyren av en främmande kvinna!!!
 På kvällen gick jag och Räven på bio med Angel. A friend with a kid. Käkade het (och dyr) billighetsindier. Chockades över samtalsämnena. Och överraskades av filmen.

Om jag inte levde mitt liv skulle jag önska att jag gjorde det :-D

1 kommentar: