2012-03-23

Tävling: lust på LUSH?

 En väldoftande "hemlig låda" står på spel denna gång!
"Vem är din stilikon och varför?
Svara i en kommentar. Tävlingen pågår till torsdag.

*TACK LUSH*

Några av nyheterna från LUSH är;
Ro's argan - Här har vi en bodyconditioner, där vi stoppat i alla de bästa ingredienserna för mjuk hud vi kan komma på! Arganolja, kakaosmör, cupuacusmör, paranötsolja, mandelolja samt rättvisemärkt sheasmör. Vi har till och med lyckats pressa in lite gojibärsjuice! Allt avslutas med Simons nya doft "Rose Jam", och lämnar dig sanslöst mjuk och luktandes som en rosenbuske kysst av morgonens första solstrålar.
Peace - För turbulenta tider, eller när du bara har en dålig dag, den här massageoljan skapades för att lugna stormen och ge dig fred i ditt liv.
Baserad på vår signaturbehandling Synasteshia, på vårt Spa, fyllde vi denna olja med Förlåtande, Acceptans, Lugn och Belåtenhet. Vi hoppas att detta är det perfekta receptet för att lugna jobbiga situationer, för fred startar inom oss själva.
Putty for your hands -
en ny uppfinning som använder lindrande ingredienser som havre, vegetabiliskt glycerin, marshmallowgelé och sheasmör för att lugna och mjukgöra huden samtidigt som den rengör.

8 kommentarer:

  1. Lätt! Alla supersnygga och fantasifulla plus size-tjejer i verkligheten. Modellbilder i all ära, men det är på bussen, i affären och i skolan jag får min inspiration. Verkliga tjejer i verkliga kläder!

    SvaraRadera
  2. Adele! Tycker hon har så skön stil, privat och på scen. Utstrålar självkänsla och sundhet, fokus på det som är viktigt i hennes liv - musiken och inte gymmet för att passa in i alla tråkiga size zero mallar.

    SvaraRadera
  3. Detta är dagens sanning: ALLA snygga,coola, härliga o häftiga tjejer HÄR (Fancy Fatshion) inne som vågar vara sig själva! Att gå in här o kolla på bilder på kläder och läsa alla kommentarer från alla goa, om hur ni klär er och tips som poppar upp här o var, det förgyller många och långa dagar i mitt liv! :))

    Annelie Lindquist

    SvaraRadera
  4. Malin Zederfeldt som finns på den här bloggen: http://monsteryouth.blogg.se/
    Hon visar att det enda som sätter gränser är den egna kreativiteten!

    SvaraRadera
  5. Jag har ingen :-( Det är därför jag liknar ett troll. Men jag blir inspirerad av att få mig en stil, då jag ser hur fin du är på dina bilder. <3

    SvaraRadera
  6. Hmm, jag har nog ingen... Köper det jag tycker jag passar i och som finns i rätt storlek.

    SvaraRadera
  7. Marie Antoinette2012-03-26 20:01

    Camilla Thulin har jag beundrat länge. Hon är också även ivrig förespråkare för former som kan hällas ner i bra underkläder och bli fab oavsett storlek. Det gäller att hitta sina fördelar och framhäva dem.

    SvaraRadera
  8. Beth Ditto förstås! För att hon vågar och finns och tar ingen skit. Snygg och fruktansvärt begåvad, precis som jag vill vara.

    SvaraRadera