2012-03-29

NYX pallar en hagelstorm!

Åh vilket fantastiskt sminkkit från NYX Cosmetics som damp ner i brevlådan. Vem gillar inte produkter med namn som "Tribute to Marilyn" och "Doll Eye Mascara". Men... nu är det ju inte namnen som spelar roll. Eller förpackningen (i detta fall såååå snygga!!!). Utan om sminket sitter på plats?!?
Jag blev glatt överraskad av "Eyebrow Cake Powder". Jag vet inte om jag fick "dockögon" av maskaran, men långa fransar fick jag! Läppstiftet var av det kladdiga slaget. Men om man tog bort överflödet blev det jättefin färg! Värdigt en Marilynlook! Det ultimata sminktestet var att jag hamnade i en HAGELSTORM på väg hem från jobbet. Jag blev dyngsur... men sminket satt kvar! 


NYX was named after the the ancient Greek goddess who ruled the night just like many of our fans who rule the night life in this modern techno-savvy world. We offer a wide variety of products ranging from eye shadows to foundation and brushes to eye lashes and glitter to glosses. Everything a professional makeup artist needs for the job or a goddess needs to create her look for a night on the town.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar