2012-01-13

Urban fynd!

Urban Outfitters har varit en av mina favvobutiker sedan jag besökte New York för första gången för, hm, x antal år sedan. Jag ÄLSKAR deras galna prylar. Jag brukar inte hitta kläder som passar. Varken min storlek, eller min plånbok. Men nu var det superrea och jag hittade en tröja som ser väldigt vanlig ut framifrån.
Men har coola detaljer bak! Stl L och kostade 139 kr istället för 555 kr !!!
Och nu var drömramen nedsatt också. För det tog emot att köpa den för 295 kr när man ska spara pengar. Men för 70 kr så slog jag till. Ska bara komma på vart jag ska sätta den.
Och vad jag ska sätta i. Hm... foto på NEW YORK lockar!!!

4 kommentarer:

  1. I bland kan man hitta konst var man sist anar det, som då ni var här och jag köppte pappret med böcker för inga pengar i Urban. in i ram = konst!

    SvaraRadera
  2. I know! Så snyggt! Jag köpte ju ett pinuppapper och ramade in och satte i sovrummet. BILLIG KONST!!!

    SvaraRadera
  3. Fucking älskar din uppklippta nacke. Sjukt snyggt <3

    SvaraRadera
  4. Taaaaack!!!
    jag är inte riktigt van vid den själv i och med att man ser den så sällan, haha.

    SvaraRadera