2012-01-29

Mina nya glasögon

Mina nya glasögon var verkligen ett bra köp. Fast de var ju i princip gratis :-D Tack vare att jag vann en tävling på Lensways facebooksida. Så jag rekommenderar alla att "like" dem på fejjan för att få samma tur som jag hade (vet att Tickamobster lyckades lägga vantarna på ett par i tävlingen efter min). Men... om man nu inte vill vänta på en tävling utan måste köpa nya glasögon NU så hittar du mina här. Även om mina förra brillor var märkesglasögon bryr jag mig mer om modell än märke. Men måste ändå erkänna att jag fått frågan om de här nya var Efva Attling. Nope. Lensway. 899 kr. Finns även en modell i brunt och rosa. Slå till du med vettja!!! Och se fram emot att få lika mycket komplimanger som jag i mina ;-)

5 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar, den värmde!

    Jag ska verkligen försöka öva på att ha läppstift, låter jättekonstigt när jag skriver det kanske. Jag tycker att de som vågar ha läppstift är jättefina i det och effekten det ger är verkligen sjukt nice. Men ja, som du säger, det handlar väl om vana. :]

    Apropå glasögon får jag inom en snar framtid hem ett par svarta, utan styrka, som jag fyndade för 12 kronor (!) på ebay. Ska bli jättekul! Glasögon är en underbar detalj.

    Ha en trevlig fortsättning på dagen! :]

    SvaraRadera
  2. Svar på andra kommentarer, haha: Ja, klänningen är ny! Jag har storlek 20, om jag inte minns fel finns den nog bara kvar i ett fåtal exemplar i storlek 20 och 22. Funnits i andra storlekar tidigare tror jag.

    Och vi kan dela på Blaine kanske, haha. Han är min udda veckor och din jämna? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte om min bästis Fröken Pralin måste va med på delningen också. Tror också hon har en crush!

    Och du, kolla här om läppstiftet :-)
    http://fancylane.blogspot.com/2009/03/lipstick-ladies-i-tasselfabriken.html

    SvaraRadera
  4. Kan hon inte ta någon annan istället? ;P Jag vill dock ha hela Klaine-kombon, tycker att Kurt Hummel är hur kul som helst han med. Skulle vara kul att hänga med honom..

    Ahh, kul att du villa länka. Tycker du är jättefin med läppstift! Jag måste ut och köpa något riktigt fint snart.. Jag har två stycken hemma; ett väldigt starkt rosa-rött-aktigt och ett lite mer dämpat beigerosa ljusaktigt (bra förklaring, yes). Det hade varit trevligt med ett klassiskt rött.. :)

    SvaraRadera
  5. Hm, såg för övrigt precis att klänningen var out of stock. Är glad jag lyckades haffa ett exemplar i tid.. Den är underbar!

    SvaraRadera