2012-01-10

Köpte kaniner på HM

Tipsar om att slå till på dessa söta kaniner! 149 kr på HM! Klänningen (från Divided) med lång arm i stl 42 är liiiite för tight för att ha som klänning men får mig att vilja skutta fram när det blev en kjol ;-)
Tipsar också om den svarta tröjan från KappAhl XLNT. (finns också i chockrosa och beige). A real lifesaver när jag försöker sluta med att ha min svarta munkjacka till allt!

Och ja, jag har JEANS! Köpta på fancy fatshion. Inte använda utanför lägenheten... än!

4 kommentarer:

  1. i want bunnies! utbudet på hm här i stan är sorligt, så jag får väl helt enkelt spana när jag kommer upp, var är den köpt? :)

    SvaraRadera
  2. Svinfiiiint!!! VAR i Stockholm har du köpt klänningen??? I want!!!

    SvaraRadera
  3. Ååååh så himla fint! Kaninisar <3

    SvaraRadera