2012-01-22

Det bästa med att vara trött...

...är att man får ligga halvdöd på soffan och droga true blood säsong 3 ♥


Jag vill inte erkänna det, men jag måste medge att jag får lust att sätta tänderna i denna svenska heting! För hundra år sen när jag jobbade som medlemsredaktör ordnade jag en tävling där vinnaren fick träffa just Alexander Skarsgård.

 Nya karaktären "Alcide" (Joe Manganiello) är en favvo. Snygg, smart och snäll.


Men den jag skulle välja är god... och gay! ;-)
Thank you "Jesus" för Kevin Alejandro!
 Varför såg jag klart dvd:n? Nu vet jag inte hur jag ska klara mig till säsong 4!!!

3 kommentarer:

  1. Hmmm Frida.... Alcide heter mannen.
    Och när jag krånglat mig ur prettotröjan så måste jag rekomendera dig at tläsa böckerna. 3 miljarder gånger bättre än serien, och den är ju toppen! Fast du... Läs dem på engelska, den svenska översättningen suger hästballe rent ut sagt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså musen på min stationära dator skriver och klickar lite vad den vill. Man kan tro jag är analfabet. När skriva och stava är min bästa gren. Morr! Men ska ändra.
    Tror inte jag kommer läsa böckerna förrän jag sett serien. för jag är sååå nöjd ändå :-) Men... jag litar på din utsökta smak!

    SvaraRadera
  3. Ja, läääääs... Läääääääs....

    Visst är det läskigt med egensinning teknik. Min mobil gör sånt heeela tiden :-)

    SvaraRadera