2012-01-01

APPY NEW YEAR

Lets kick this parrty started!!!
 Kändes skönt att veta långt i förväg vad man skulle göra på nyår - ha kul!
 Fina värdinnan Annsan. Med kvällens snyggaste ben! Tänk vilka vänner man kan få av dem som handlar kläder av en. Vänner för livet!
  
 Partylokalen pimpad med ballonger, serpentiner och snyggingar!
"A rose between two thorns" ;-)
Killen som gav mig FEM KILO spagetti och jag i olika skepnader!
 They call me terminator?
 Masker i alla dess former och slag!
 Helt klart mitt bästa köp 2011 - maskerna!!!
 The father of my black babies (lät helt normalt igår) hade en liten insamling till ett... hm.. blowjob. Men han kunde nöja sig med hamburger n fries ;-)
Jag lyckades med ett naketkort igen! That's my skill!
Tolvslaget i Ulvsunda! APPY NEW YEAR!
 Japp. Du ser inte i syne, jag hade en frickin ljusslinga på mig!
 
Sen gick vi in i värmen och jag fortsatte värma upp dansgolvet!
Och sen såg jag "gud"!!!!

Ett bra nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar