2011-12-26

God Jul

Julen firades inte med arga tomten på axeln, men däremot i min HM Inclusiveklänning!
Och i nya fuskpälsen. Som mormor tyckte var så fin att hon klappade den ;-) (nej hon är inte senil... hon tyckte bara den såg så äkta ut!)
Exempel på hur det går att ta familjefoto... ingen vill va med... förutom linslusen!!!
Men jag fick en snilleblixt hur jag skulle LURA dem!!!
Gick så där...
Men tillslut satt familjeporträttet! Vi är ena riktiga stjärnor i min familj!
Annars är mormors marängtårta värd FEM JULSTJÄRNOR!!!
 
Och mina julklappar var bra det med! Berså och en bokstav som suttit på Gröna Lunds scen för att presentera artister med "F" i sina namn! COOLT! 
Nån annan som fått pipparkaksformar av sin mamma?
Fast gladast av alla blev nog mamsen. Trots att vi inte är rika så slog jag och lillstrumpa på stort i år och köpte henne en laptop! Mormor blev nöjd med boken "mormors husapotek" från mig ;-)
Och min mage blev glad åt specialbeställda kakor med smörkräm jag fick med mig hem!
Och nu ska alla fina prylar hitta sin plats i mitt hem. Dags för rensning igen???
Lampskärmen hittade iaf sin plats direkt i sovrummet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar