2011-12-12

Fancy fynd från min favvo "SaaX"

Förutom burleskbloggar, fatshionistabloggar så gillar jag ju retrodesign/prylbloggar. En av mina absoluta favvosar SaaX (hur kan man va och ha det så där härligt färggrannt?) hade auktion på några av sina prylar på tradera (se lånad bild nedan). Jag var så desperat över att vinna kopparna att jag loggade in från Josses dator och budade när jag var på semester i Danmark. Och så blev kopparna mina tillslut!
 
Och se så fint det blev! Passar ju perfekt med mina andra äpplen och hjärtan. Erkänner att det är liiiite opraktiskt att inte ha kryddorna i kyddhyllan. Men vad blir man gladast i själen av att se?
Nu har SaaX sin första giveawaytävling på sin blogg. Ni som också vet hur mycket jag gillar klöver kan ju gissa hur bra tygerna skulle passa in hos mig... och i min soffa!
 
Läs med om tävlingen på hennes blogg här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar