2011-10-23

Walk on clouds!

Det finns inga billiga genvägar för mina fötter. Tyvärr. Jag köpte jättesnygga boots (bilden längst ner) som både Jempa och Pralin har. Men använde dem en förmiddag och kände... ALDRIG MER när jag linkade hem. Pralin sa att jag ju knappt gått i dem och tyckte jag skulle ge dem en chans till. Men varför ska jag VÄNJA mig vid att gå i obekväma skor? Bäddar för hälsporre! Så när jag gick förbi Ecco och de hade 200 kr rabatt på damskor slog jag till på bootsen nedan. Både snygga, med lite klack och förhoppningsvis kommer jag gå som på moln!
i love ecco
SÄLJES!!!!
Använda en gång. Från Skopunkten stl 40.
Svart sko i skinnimitation, Foder av textil.
Klackhöjd: 7cm Skafthöjd: 12,50cm Skaftvidd: 26cm
Nypris: 349 kr. Dina för 250 pix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar