2011-10-20

Tantfika

Hade fika(tant)date med Madame Bijoux i Kajutan på Vetekatten. Det var alldeles för läääänge sen. Jag kommer inte ens ihåg sist. Så gissa om vi hade MASSOR att snacka om. Härligt att få en riktig NY-update trots att jag aldrig kommer komma över att jag inte hade råd att hänga med ligan dit.
I och med att hon är en "leopardoholic" klädde jag mig på temat. Madame slog på stort! Till naglarna hade hon en supersnygg klänning från... ja just det... New York!

Foto: Madame Bijoux

Jag pungade också ut stora stålar på vägen dit för mitt nya Lisbeth Dahl paraply. 245 pix. GULP! Men godingen klarade promenaden hem utan att blåsa åt fel håll. Kanske var denna INVESTERING värd varenda krona? Kardemummaochsmörbullen jag åt var i alla fall det ;-)

 

PS: Jag ska tydligen bli guru eller sektledare när jag blir stor ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar