2011-10-26

ARG!!!!

 
Idag är jag arg. JÄTTEARG!!! Jag borde använda frustrationen till att städa men istället kom jag inte upp ur sängen. Jag vet att jag kanske borde va glad och tacksam över att läkarna äntligen (kanske?) har hittat det riktiga (igen?) felet på min (o)hälsa. Men... jag kan inte släppa tanken på att det hände när jag släppt det. Jag har slagits i månader, eller i år för att de ska kolla upp det här med sköldkörteln i och med att mamma har Hashimotos. Men när jag äntligen ger mig och accepterar att tröttheten beror på
1/D-vitaminbrist
2/utmattningsdepression
får jag svaret jag på nåt sätt vetat inom mig hela tiden. Känns som bortkastad tid. Och jag vill inte förlora mer tid. Jag vet att det bara kan bli bättre nu. Men just idag är en bitterfitta dag. Men det kanske är hälsosamt att fröken duktig har en sån nångång också? Watch out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar