2011-10-19

Årets klipp? Frissa 2011

Först kom hälsa 2011. Sen projekt rensa 2011. Och nu också frissa 2011. Jag hade Tickamobsters frissa (se här) som inspiration. Och min kortklippta kurviga fina vän (i dubbel bemärkelse) Lotta fick göra årets klipp! ;-)
 Snart är jag som en NY människa :-) I håret alltså. Personligheten är kvar.
 
När man klipper sig hos ORDINARY får man budskap på thepåsen!
Man är aldrig så "snygg" som hos frissan med blött hår.
 
Bort med det gamla. Fram med det friska. (Lotta tycker inte jag ska färga om hela håret utan bara utväxten... hur ska det gå det är ju så snyggt när man har svart hår som fatandfuriousamanda?!?)
Hem och spegla sig och provstyla. Jag har ännu inte riktigt vant mig. Och vet inte om jag kommer fortsätta att vara en i de korthårigas skara.
 
Men det var otroligt skönt att klippa bort allt det gamla. Det satt liksom så mycket gammal trötthet fast i det. Kände mig lättare (också i dubbel bemärkelse) när det försvann!

9 kommentarer:

  1. ÅH gud det är så snyggt så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!

    SvaraRadera
  2. SHIT vad snygg du är kvinna! Håret är F A B!

    SvaraRadera
  3. Det kan inte sägas för många gånger, du ser fantastisk ut i nya håret. Och så otroligt skön att bli va med en del av det gamla trötta jaget. Du verkligen strålar på bilderna!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Värsta snyggaste tjejen!
    /Kickan

    SvaraRadera
  5. Skitsnyggt!! Särskilt med de stora öronringarna till!

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! Fint med stora örhängen till kortare frisyrer!

    SvaraRadera
  7. Snyggo! Nu vill jag också klippa av allt hår!!

    SvaraRadera