2011-09-25

Lekdate 1 & 2

Nu kan ni komma Anni-Frid och tärningen!!! Jag satte på mig "queen of fucking everything"-förklädet och gjorde mina omtalade pancakes (tackar fortfarande Kreti för hon lärde mig göra dem!). Kunde inte stå emot utan slog på stort med scrabled eggs, bacon och toasts också!

 Tärningen önskade något kallt att dricka... han fick tittiejuice!

Fintoast!

Finaste paret på lekbesök!
 

Youtube är kul. Jag ÄR kul! Vet inte om det var lika kul att kolla på min "laptop" ;-) Och på alla mina prylar!

Tack för presenten! En Kitty åt oss var! Jag fick hatten!

 Dan innan fick jag spontan-lek-besök av Cicci och Little Miss Trouble ;-) Jag och morsan håller lite lugnare tempo än Isa ;-)
Jag fick ett tuttkläm, kramar och en puss på munnen när hon skulle gå... och tårar i ögonen när det hände :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar