2011-09-20

Kräftskiva på Torp Royal

Vilken lyx! Inbjudan av Mrs Murphy till Le Torp Royals första kräftskiva!
 
Även katten Romeo skulle ha lyx! Värdinnan var förvånad att han inte åt upp kräftan ;-)

Elvis was there! Och kräftorna. Och min kantarellpaj. Jag gillar att göra paj. Svamppaj ;-)
 I och med att man får klädångest varje gång man ska till torpet hade jag med mig pälsen! Värdinnan hade munkjacka (!) och jeans. A CHOCKER ;-)
 Jag fallerade dock snabbt när jag förvandlades till Le Torp Royals Fancy spöke! Why....

För ett gäng bålgetingar (50!!!!) hade bjudit in sig själv på fest!

Tur man hade två modiga hjältinnor som räddade mig!

Morgonen efter var det desto mer idylliskt! Frukost i sensommarsolen medan radion pratade om snö som dragit in över landet. Vilket land?!?
Foto: Camilla

Morgonduschen utanför! Ska tydligen va en aha-upplevelse! Jag är tydligen kräsen...

Eftermiddagsfika innan jag och Ankeborg lämnade torpet och kräftskivan nr 2 med 2 nya babes fortsatte!(denna gång tydligen bara med 2 getingar inomhus!)
Foto: Malin
Ser fram emot nästa år... UTAN getingar!

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha ett sådant där torp. Det ser ju hur underbart ut som helst! Tänk att bara få rymma dit när man är less på stan.

    Ni såg ut att ha haft väldigt mysigt :)

    SvaraRadera