2011-09-15

Jag ska aldrig...

...gå ut och handla i mysbyxor (bekväma leggings räknas inte!). Hm... Så blev det visst så ändå. Mysbyxor OCH sandaler. OMG liksom! Det slog mig när jag kom hem att Espresso House- och ICA-personalen alltid ser min ofancy sida! De har liksom ingen aning om att jag är en glamourous showgirl, haha. Dock måste min fancy personlighet skina igenom min kassa klädsel för båda ställena har sagt åt mig att jag borde söka jobb där ;-)
Har trasslat in mig i dammsugaren så lika bra att dricka upp Espresso House-latten och fortsätta med städandet!

2 kommentarer:

  1. Men jag tycker du är snygg. Och jädras så fint det blivit med tapeten. Tungslask.

    SvaraRadera
  2. Tack! Du/ni kommer trivas ännu bättre när ni checkar in på hotellet på fridahemsplan sen :-)

    SvaraRadera