2011-08-18

Mer fint flyttar in!

Mamsen kanske inte direkt gillar det här med burläsken och visa brösten,
men hon är bra på att ge boobilicious presenter :-)
Eller saker som passar in hemma hos mig klart som kristall!
Eller som matchar tapeten OCH mina tidigare koppinköp.
Som påminner mig om varför grönt är min älsklingsfärg! Och varför min mamma är bäst på att fynda! Lyllos mig som får saker som tack för jag hjälper henne att sälja det hon inte längre vill ha!
Men trots alla fancy fynd från mamsen så kan man inte låta bli att köpa nya.
20 pix för hjärtkopparna!
Eller byta till sig de här underbara gamla Marianneburkarna med en främling genom Köp/Sälj/Byt på facebook! Yummie! Passar perfekt i köket!

3 kommentarer:

  1. Älskar kaffe-kannanservicen!!

    SvaraRadera
  2. Otroligt nog hör inte kannorna och kopparna ihop! Men en purrfect match blev det!!!

    SvaraRadera
  3. Gu vad jag blir avis, det är fantastiskt fina saker du fått av mamsen!! Och som du fyndat själv:D

    SvaraRadera