2011-08-17

"Klä dig som en låt"

Sommarens fest (bröllopsfesterna räknas inte) blev Anni-Frid och Tärningens "Klä dig som en låt" kräftskiva! Jag TRODDE det skulle bli rena barnleken att gissa låtarna.
"Nitar och läder" och "Okända Djur" spanar in mina behag... eller ledtrådar!
Kan DU gissa?
Hela galna gänget! Kan du hitta "Born to run" eller "The Worrying Kind" eller kanske "Purple Rain"?
Magiskt i Magbro som vanligt. Jag är lyckligt lottad som har en så god vän som Anni-Frid, har lärt känna hennes vänner och får njuta av sommarhuset varje år!
Japp. Magiskt som sagt. Kunde inte haft en bättre helg!
Slutade med att jag fick "pippi" ;-) Och sen "sov jag räv" :-)
Började söndagen med ett morgondopp. Och sen vickning och "ketchup song" på det.
Sånt gör gott för själen



FACIT:
Jag var "Sommaren som aldrig säger nej" vars refräng lyder
"Dina bröst är som svalor som häckar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar