2011-08-18

Fortsätter D-vitamintankandet inför hösten

2011 var året när jag fick reda på att jag hade D-vitaminbrist. Extrem sådan. Det var också året jag tog solningen till en EXTREM NIVÅ! För varför öppnar man annars sovrumsfönstret på vid gavel och kör en solning/sovmorgon?!? Jag börjar bli rädd för mig själv... och ganska så brun ;-)
Läser "hemligheter" i solen på innergården och tankar D-vitamin ;-)
(Nej Teresie, jag dagdrömmer INTE om att bli guru. LOVAR!)
"Det här är riktigt roligt. Det är som att ha universum som din egen postorderkatalog. Du bläddrar igenom den och säger "Jag vill ha den här upplevelsen och jag vill ha den där saken och jag vill ha en människa som är så här". Det är Du som gör din beställning hos universum. Det är faktiskt så lätt." / Joe Vitale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar