2011-07-30

Ska-vi-byta-saker-lunchdate

Alltid när man går på en "första date" vill man ju vara så fancy som möjligt. Det gäller även på "irl-bloggdejter"! Speciellt med någon man beundrat (så där lite avundsjukt) i flera år på diverse forum. Vad händer? Suck, orakade ben och inga rakhyvlar hemma betydde långklänning (PCO = lika håriga ben som en gorilla). Ena skon gick sönder. Och värmen betydde uppsatt hår. Och jag som ville vara så där cool, snygg och ja häftig (som hon är!). Och otippat nog glömde jag kameran! Men det var superkul att få träffa Tickamobster irl (OCH hela hennes härliga familj!). Vi bytte bland annat en take away mot en blomkruka! Hurra va bra! Jag ser redan fram emot nästa date. Vore fantastiskt om de andra bloggtjejerna var med då också!

Uppdatering: Bilden nedan lånad från Tickamobsters blogg och HÄR kan ni läsa hennes inlägg om vår första "date"...

3 kommentarer:

  1. NU vet jag hur jag har hittat dig! Förmodligen har jag googlat på PCO-bloggar och hamnat här. Tur att du är så kurvolicious!
    Men bor inte Tickamobster i Malmö?

    SvaraRadera
  2. Haha, där ser man. Har du PCO-frågor kan du maila el facebooka mig om du vill. Jag klagar mest på min BEHÅRING! frida . nordin AT passagen . se
    Och jag hade sån tur att Ticka hade tid att träffa mig när hon var i Stockholm :-)

    SvaraRadera
  3. Det är lugnt, behåringen är även min största fiende haha!

    SvaraRadera