2011-07-25

"Mycket på tapeten"

Fröken Pralin kom hit i helgen för att hjälpa mig att tapetsera. Men i och med att "mycket stod på tapeten" så upptäckte vi först på söndagen att vi INTE hade tillräckligt med tapet!
Bye bye fina budskapet jag haft på väggen! I will miss you...
(men budskapet måste ju gått in med tanke på hur ofta Pralinen är här?!?)
Det började ju så bra!
Min nya vägg börjar ta form...
Taperseringsskolan del 1 - när du ska tapetsera se alltid till att du har tapet så det räcker. För det räcker inte med en bästis som hjälper till ;-)
2 be continued....
TILLÄGG! JAG KLARADE DET SISTA SJÄLV. SÅ STOLT ÖVER MIG!

Ett av orden hamnade i en hörna. Obs! Ej för att känna sig hemma i en skamvrå ;-)


PS: Pralinen var MODIG som vågade sig på detta projekt med tanke på att jag hade PMS vilket betyder att svära och nästintill bli VANSINNIG! Men tror jag höll mig till att va vansinnigt rolig? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar