2011-07-21

"Klagomålsmail" från England

"Halla! Jag har ett klagomal!
Harom dagen nar jag hade lunch kom jag pa att jag inte kollat din blogg pa hundra ar
Sa da sokte jad reda pa din blogg och vad hander da?
Jo jag har dina tuttar med guld pasties over hela skarmen inne pa kontoret, snacka om att jag var snabb med att sla igen datorn, tror inte tuttar uppskattas inom socialtjanstens kontor...
Kram och hej, hoppas allt ar bra"

(skrivet av någon som haft den stora äran (?) att vara min flatmate i London)

6 kommentarer:

  1. Haha jag då! jag satt på tåget bland en massa folk och helt plötsligt ploppar guldtuttarna fram! Väldigt oväntat men fint haha!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag ber om ursäkt tjejer. Men chansen finns att brösten åker fram igen :-)

    Amandak? Ingen av "mina" amandor va?

    SvaraRadera
  3. Ingen av dina amandor nej, utan en helt ny beundrare :D

    SvaraRadera
  4. Men gud så trevligt :-) Amandorna jag redan känner är smarta och snygga så jag samlar gärna på mig en till ;-)
    Hur hittade du till tjejen med guldboobsen?

    SvaraRadera
  5. Hm... kan ju också va så att du heter A man dak eller nåt och inte alls Amanda kom jag på nu :-)

    SvaraRadera
  6. Fast jag heter faktiskt Amanda ;)
    Vet inte riktigt hur jag hittade hit men förmodligen genom någon annan kurvig snygging och snygga kurvigheter kan man ju inte ha för många av!

    SvaraRadera