2011-07-18

Godhet och blogg-gemenskap!

Trots att jag är en människa som FÅTT en lägenhet (den som nu ombildats till bostadsrätt) tack vare en "god gärning" överraskas jag ändå ibland av människors godhet.
Mina vänner är generösa och förutom kärlek får jag ofta fina gåvor.
Min mamma och jag kanske inte alltid är överens men hon skämmer bort mig med klockrena presenter.
Och så finns den här underbara blogg-gemenskapen!
Jag måste dela med mig av det fina bloggkommentaren från mlemlan.
Hon hade skrivet detta under inlägget om Presenter!

halloj! är i köpenhamn o har en tigerbutik runt hörnet. tänkte jag kunde köpa äppleglas åt dig om jag hittar några? hur många vill du ha? :) maila mig så kollar jag innan jag åker imorgon fm :) kram!
Naaaaw, hur omtänksamt är inte det?!? Även om det inte blev några glas så värmer det mitt hjärta att hon erbjöd sig för någon hon inte haft bloggdate irl med... än! ;-)
STOR KRAM

1 kommentar:

  1. än nä, det får vi försöka få till en när jag är i tokholm igen :)

    SvaraRadera