2011-07-23

Bloggdate med Fatshionistorna igen

Jag hade skrutit i veckor om hur vi skulle sitta antingen i Rålis eller på min innergård... och så REGNAR det när bloggtjejerna Bettie Von Fraucht och thefatandfurious kom till hufvudstaden! Men trevligt var det ändå!
 Vi satt i köket tills vi fick träsmak i våra rumpor och då förflyttade vi och muffinsen (rödbetor+rivjärn=jättegott+roligt!) oss till soffan där vi satt i flera timmar och fortsatte prata. Man känner ju redan varandra lite genom bloggarna men det är så FANTASTISKT att bli irl-vänner också!
 Och så klart skulle vi ju försöka föreviga oss tillsammans på bild. Eh... gruppbild visade sig vara svårare än vi trodde. Vi skrattade nämligen så vi grät :-)
 Det gick....

... så där! Men vi hade ju färgmatchat omedvetet iaf ;-) Alltid något!
 
 I och med att jag (än en gång) håller på med en extrem ta-vad-ni-vill-ha-rensning-så-jag-får-plats-med-annat så gick tjejerna inte tomhänta härifrån! Amanda blev übersnygg i Dorothyklänningen. Jag fick tyvärr inte hennes lilla svarta men den ska genast beställas på nätet (nu på rea!). Bara måste ha den, se så glad jag ser ut i den ;-)

PS: Fatshionista och Charlotte (som denna gång var under ytan av sjukdom) vi saknade er!!!

8 kommentarer:

  1. åh att vi inte fick en bild på "rivjärnet" också ;).

    SvaraRadera
  2. Kanske kan vi göra demonstrationen till en "ritual" varje gång vi ses ;)

    SvaraRadera
  3. var finns den lilla svarta på rea? *sugen*

    SvaraRadera
  4. http://www.bonaparte.se/damklaeder/klaenningar/group/2097014/product/8796808/Produktdetails.produktdetails_se.0.html

    Jag och Amanda har XL (så då borde du också ha det?). Jag beställde min idag. Hurra!!!!

    SvaraRadera
  5. jag är 44/46 normalt sett, tror vi på XL då? :)

    SvaraRadera
  6. Hm, Amanda är mindre än mig och hon hade XL. Men du kan säkert ha en L då.

    SvaraRadera
  7. jag tog en xl, man kan alltid sy in :) woho o tack för tipset!

    SvaraRadera
  8. så jäkla typiskt att det inte var denna helg ni skulle haft denna fantastiska dejt. De där pinglorna vill ju jag också träffa. Inom en snar framtid kanske vi kan dra ihop något så kan jag ta mig upp själv. Det hade vart otroligt roligt!! Ni är fantastiskt fina på bilderna i alla fall.

    SvaraRadera