2011-05-21

När TV blir verklighet

Varning Bachelorettespoiler!
Jag är en sucker av att se andra hitta kärlek på TV. American style. I realitysåpan Bachelorette hittade Ali sin perfect match i Roberto. Jag bölade, blev avundsjuk men började också tänka till på "vem" jag vill ha!
El älskare. Men framförallt en bästa vän att hänga med. Både hemma och ute och på resor.


Någon som vågar visa alla sina sidor. Och accepterar mina (både de fantastiskt fantasifulla och de pissiga pms:iga). Som vågar bjuda på sig själv. Kanske bjuder ut mig på något. Men framförallt bjuder på massa humor!
Yup! Alla romcoms och Harlequinböcker har förstört mig. Jag vill ha the fairytale! Jag vill aldrig bli för gammal för att hångla!
Och så levde de lyckliga i alla sina dar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar