2011-05-20

Helg på ängen va poängen!

På väg mot Nypan med varsin latte med fina budskap i näven. Jag höll på att få psykbryt över biljettmaskinen så att gå stresshanteringen känns ganska angeläget ;-)
Lattarna var stora. Annsan började bli väldigt liten.
"Sötaste" bilen i stan!
Foto Ann
"ängen"
"Mitt rum" hos Fröken Pralin
 
Födelsedagsgubben fick en whiskeydagbok för att hålla reda på dryckerna

Grillning på Fröken Pralins uteplats med prinsessan och grannen
Vi kollade i "tidens kalender"
Skulle sjunga "ja må han leva" men började asgarva istället.
Min mjuka mage funkar tydligen som huvudkudde
Födelsedagsfrukost med ljus
Dags för utflykt!
Foto: Fröken Pralin
Jag sitter ALLTID i framsätet :-D
Annsan hittade souvernier av olika de slag under loppisrundan
Jag letade som vanligt efter de fulaste prylarna
(jag borde ha köpt apan!)
Fullastad med bla världens snyggaste matta!
Tips till alla turistiga japaner
Fika på Princess
 
Att fika är kul. Även när konsten är konstig.
"Singelbilden". Lite brasa för att hålla ångan uppe inför kvällens rumble!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar