2011-04-06

Inte utan min TV-Guide!

Min TV-Guide har alltid varit min bästa vän. Enda sedan Knessettiden när panelen sa att nåt av det värsta som finns är att ringa in vilka program man ska se. That i soooo me!
Men man skaffar sig helt nya tv-(o)vanor när man är sjukskriven...
Jag bölar till program som Sofias Änglar, Dr Phil och sista säsongens Oprah (vilket får mig att vilja böla lite till). Eller om Tim Gunn gör en lyckad
garderobsmakeover på nån. Är spänd av förväntan om MrPurrfectBachelor hittar true löve.
Skrattar åt att jag upptäckte en ung Jason Priestly i ett avsnitt av MacGyver. Vet att andra fastnat i såpaserier på Discovery eller Animal Planet. Jag BORDE borde fastna i fler läkarserier? ;-) Men jag får fan INTE fastna i en amerikansk dagssåpa! No way!
DN.se kan ju just nu göra ett roligt test. Hur bra kan du dina serier?Jag fick bara 11 rätt. Jag är nog lite besviken över att det drar ner mina chanser att användas om man har nån kompis som sitter i vem-vill-bli-miljonär-stolen och har en fråga om tv-serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar