2011-03-06

Vill man va fin får man lida pin?

Att träffa 4 blogg-vänner för första gången är ju egentligen som att gå på date med fyra personer samtidigt. Man vet att man kommer bli synad från topp till tå. Och när det dessutom är fyra modeintresserade dejter så kommer det ju inspekteras ytterligare! Då vill man INTE vakna med ett knallrött öga (wtf händer detta alltid mig och läkarna aldrig hittar nåt fel på det heller?). Sminkade mig fastän jag inte borde!
Fick feeling och hade lite tid över och bestämde mig för att locka till håret lite. Skulle INTE ha gjort! Är nu brännskadad på armen (höll på att bränna upp mitt öde skulle man kunna säga ;-). Ja man kan fråga sig hur man lyckas. Men kollar ni till höger på bilden ser ni att jag har gjort det en gång förut. Passa er för att använda en Remington Style Professional Pearl Wand utan skydd ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar