2011-03-01

I see signs...

Kan man livnära sig på att lära känna folk och skaffa nya sköna vänner? Då skulle jag vara miljonär :-) Hur coolt är det inte egentligen att jag på lördag ska träffa 4 bloggkompisar irl. Och inte nog med att vi ska träffas för första gången - vi ska ställa till med en plus size loppis i Uppsala.

Det är jag och bettie amanda, charlottejenny som säljer ut kläder, accessoarer och skor från våra egna garderober. Min garderob verkar ju bevisligen vara en
outtömlig källa av fancy fynd! Får se om jag säljer nåt... eller om jag bara kommer hem med nya grejer ;-)

Lördag 5/3 kl 13-17
på Marmorvägen 13 i Eriksberg.
(ta buss 6 mot Eriksberg och gå av Västertorg så ska vi skylta därifrån)

PS:
Detta MÅSTE ju betyda att jag ska göra verklighet av mina dagdrömmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar