2011-03-24

Burleskloppisen - ALLA var där!

Redo! Pälskragen på! Frida-näsdukar med för ev. pollenattack!
Det såldes inte bara grejer på festvåningen på Brunnsgatan.
För 40 kr entré fick man även uppträdanden och lotteri.
Så kanske inte så konstigt att det var kö ut på gatan!
Fantastiska Marika Smith som drog igång eventet!
Hennes hattar är fantastiska. Tror dock kanelbullarna låg där för att ätas? Fast med Marikas fantasi vet man ju aldrig ;-)
Det var prylar från golv till tak och det var fullt av folk hela dan.
ALLA var där! Lady F sålde tassels och Madame sålde saker ur sin garderob... så hon hade råd att fynda annat ;-) Uppträdde gjorde de också!
Systrarna gjorde succé!
 Tifa sålde fina saker och presenterade burleskartisterna.
Miss Madelin (Vintageflowers) och Miriam (Kafferepet) delade bord.
Hans och Johanna ville spana in eventet!
Fröken Frauke skulle uppträda.
Och så fanns det en undervåning med lika mycket prylar och folk!
Där sålde Kittens fina saker.
Retroella (Sarah Wing till vänster) var där! Jag köpte hårprylar!

Angelica sålde saker så hon får stålars för kommande NY-resan.

Inget burleskevent utan lite tits i fokus ;-)
Åh, jag ville så gärna vinna en Marika-hatt. Men det gjorde en flintskallig karl!!!
Lady Francescca
Evy Maroon
Hovfotografen och hennes hovdam?
"Jag ska inte handla något"
Några små godsaker jag fick med mig hem :-)

Vilken succé!!! Ser fram emot nästa burleskloppis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar