2011-03-06

Bloggträff aka plussizeloppis

Första bloggmötet sker på tåget. Jag och Charlotte.
Vi hade messat klädbeskrivningar.
Bettie och Amanda väntade på oss vid bussen.
Fina affischen. Fina konstnären i bakgrunden.
Jenny mötte oss vid lokalen.
Jag med min lilla packning för dagsutflykten till Uppsala.
Mitt bord... Saker hängde på en klädhängare också.
Delar av 5 tjejers garderober...
Skönt att inte va ensam om att ha mycket grejer!
Vår första besökare! Hon bodde i Luleå men var i Uppsala över helgen. Hittade oss tack vara Beyond Sizes bloggen. Så himla kul att det faktiskt fungerade :-)
En till besökare (med söta kattöron) som hittat oss via Beyond Sizes bloggen. Så coolt. Men också panik då vi knappt hade gått igenom varandras klädhögar innan det kom folk ;-)
Glada shoppare som bjöd på dagens skratt. "Hus" vs "Garage".
Charlottes fynd från min garderob.
Ännu några glada besökare.
Amanda innan hon har fattat HUR snygg klänningen var på henne!
Så där ja :-D Now we're talking!
Hästtjerna!
I väntan på matleverensen bjöd jag på accessoarer!
"Ta nu det ni vill ha så jag blir av med skiten"
Pizza delivery!
På väg hem nöjda och glada. Charlotte med sitt fina fynd från min fancy garderob.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad snygg jag var på bilderna ;) Tack för många fina klipp!

    SvaraRadera
  2. Åh va bra att få ett namn och en blogg till ansiktet :-) Nu ska jag börja följa din.
    Jag och FatandFurious skrev detta som kommentarer om detta foto i mitt facebookalbum:

    Amanda: sjukt söt var hon!
    Frida: Ja supersöt! Som en docka! Vill ha hennes hår. Hm... Vi bytte ju grejer. Kanske hade jag kunnat mig på ett byte?

    :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad glad jag blir! :)

    SvaraRadera